آستان مطهر امامزاده سیدعبدالله

آقاسیاهپوش سنگر
مشخصات بلاگ
آستان مطهر امامزاده سیدعبدالله

ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در قالبهای عبادی-سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-و ....

پیام های کوتاه
برنامه های مسجد
فعالیت ها
نویسندگان
سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۴ ق.ظ

جز فضل و رحمت خدا چه می ماند؟

در بنی اسرائیل، زاهدی بود که هفتاد سال در صومعه نشسته و عبادت می کرد.

بعد از هفتاد سال به پیامبر آن زمان وحی شد که به زاهد بگو: چون عمرت را در عبادت من گذاشتی، من وعده دارم که به فضل و رحمت خویش تو را بیامرزم.

زاهد گفت: مرا به فضل خویش، به بهشت می رساند؟!! پس آن هفتاد سال عبادت من، کجا به کارم خواهد آمد؟

خداوند، همان ساعت بر یک دندان وی دردی عظیم نهاد، که زاهد فریادش بلند شد. او نزد پیامبر رفت و زاری نمود و شفا خواست.

به پیغمبر وحی رسید که: به زاهد بگو هفتاد سال عبادتت را بده، تا تو را شفا دهم!

🌟زاهد گفت: رضا دادم، الان که نقد است مرا شفا بده و فردا مرا به دوزخ بفرست یا به بهشت.

🌺فرمان آمد که: آن عبادت تو، همگی در مقابل یک درد دندان از دست رفت، دیگر اینجا جز فضل و رحمت من، چه می ماند؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۱
محمد رضا فکرجوان

نظرات  (۱)

Hallo Ursula!Ich habe bei Dir so rot/weißes Band auf eier Rolle gesehen zum anbinden von Tags oder ähnlichen Schildern, wo hast Du die denn her?Wie war denn der Gebatrstug?Wann gehts denn bei Euch los?Lieber GrußBianca

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی